skrämd av reflex

träningen idag gick ju super, haha. efter typ 1-2 timmar åkte markus och andré å hoppade nånstans å då skulle jag å ida åka en liten runda. innan det hade markus berättat nån läskig historia som var sann och såklart så ser vi ju en reflex i skogen! båda bara skriker för fulla halsar och åker mot andré å markus men såklart har ju dom gömt sig, fast då gömde vi oss och skrämde dom men dom blev icke rädda... -.-

men seriöst den där reflexen, det såg ut som en snubbe med en reflex! mitt ute i skogen, det var fan läsigt! fast jag tror det var ett träd men iaf!

ojojoj vad jag längtar till tävlingarna!

bilder lånade av ida





det här visste du nog inte:
*att regelbundet borsta tänderna minskar risken för hjärtsjukdomar.
*hjärtat sitter mitt i bröstet, under bröstbenet. inte till vänster som många tror.
*ditt hjärta pumpar ungefär 1 miljon tunnor blod under en livstid. detär tillräckligt för att fylla 3 stora tankbåtar.
*din tunga har 3000 smaklökar
*det längsta fallet av hicka varade i 69 år.
*din underarm, från armbåge till handled, är samma längd som din fot.


puss



Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0