PRAO

vi har elevens val vecka och då får man ju göra lite vad som helst, idag skulle vi praoa på LKAB, de fanns inte prao ngn annanstans, vi har typ druckit choklad hela dagen lång hihi. jag tror det blev 5-6 koppar för mig.

vi hade iaf världens fränaste tant som vi var med x)
när vi skulle ta bilen till nå stenställe tände hon bilen, körde typ gasen i botten och tvärstannade och sa oj backspegeln var lite fel, sen körde hon gasen i botten igen så stannade bilen, oj jag hade visst fel växel. haha 

fast det värsta var ändå när vi skulle åka igenom nå portar då stannade hon bilen och gick iväg till nå hus, sen kom hon tillbaka och körde fram till ett ställe vart hon skulle stoppa in nå kort, men hon nådde inte fram genom den nervevade rutan så hon öppnade dörren, hade fortfarande handen genom fönstret och ställde sig upp för att nå, då började bilen rulla iväg! HAHAHA det gick inte att hålla sig för skratt!

imorgon ska vi ner till gruvan och imorron ska jag komma ihåg kameran :)
puss
 

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0