NEJNEJNEJNEJNEJ!

NEJ MIN KAMERA ÄR BORTA!!!

förresten nu ska jag berätta en grej.
imorse var det ju skita mörkt ute. eller iaf när jag stiger upp... aja iaf så skulle jag precis sminka mej och vad händer då? joo det ska jag tala om att det blev strömavbrott! jag såg inte ett jävla piss, och för dom som inte vet så har jag lite extra dålig syn i mörkret. när det bara är lite mörkt så flyter lixom allting ihop ... fast det kanske blir så för alla de kanske bara är felicia som har ultrasyn i mörkret?

iaf så jag fick sminka mig med en pannlampa!!! haha men vad ska man göra ;)

dessutom idag kom jag och felicia på en grej vi kanske ska göra, fast det får ni icke veta nu :D moahhah

när jag kommer hem från träningen ska jag berätta lite roliga grejer heejdå

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0