lördag

trött som satan är jag och sova länge kommer jag.
men lördagen blev väl ganska hyffsad tillslut iaf. där vid 12 skulle jag, linn å fellan te gve å köpa farsdagspresent men linn blev typ sjuk så hon kunde inte följa, men vi knallade runt på stan med felicia mamma och åkte till felicia syster ett tag. vi kom hem vid 5 kanske då får jag och sprang 8-9 km.

sen blev det att sminka sig ifall vi skulle åka te gve, men de blev inte så vi promenerade till storsjön, PROMENERADE, det är fan 6 km, och umgicks med augustsson och backe, vi typ kollade film.

sen efter ett tag kom vw och joel så då åkte vi bil med dom ett tag sen for vi hem.



lite snabbt berättat men nu MÅSTE jag sova, godantt <3





Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0