lägret

lägret var grymt roligt, vi tränade ungefär 4 timmar per dag och jag sov kanske 5-6 timmar så på söndagen när jag kom hem somnade jag klockan 6... vi bowlade och jag fick inte en enda strike! vi fick info om skidgymnasiet, info om folksam å en massa.
det här var mitt sista dundretläger, och om dom inte börjar med något nytt blir det inge fler vinterläger för min del för det här är det enda :(

men jag hoppas verkligen att jag kommer in på skidgymnasiet här! dom skulle ta in 7-8 stycken ist för bara 4 som dom gjorde iår så jag måste åka som bara den iår!

seriöst nu måste jag plugga, har inte ens öppnat böckerna än och vi har prov imorron... wish me luck!

är man blyg så är man... :(

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0