kollo

i femman var jag och några från min klass på kollo i ö-vik. vad kuwl vi hade. badade, lärde länna en massa nya människor. och sängarna knarrade så mycket att man inte vågade röra sig på kvällarna. vi lärde oss också en "klapp-ramsa" som vi + några av ledarna, som var riktigt sköna gjorde, så vi hörde inte brandlarmet när det var brandövning x)

kommer ni ihåg?

vi badade alltid på udden där det blev djupt fort, hade sandslottstävling, discon, for te nån farm, te nåt ställe me studsmattor och nån labyrint... det var också en jättekonstig kille där, han hade utåtståenden öron och var typ sär... när man badade dök han och kom upp precis framför en, jag kommer inte ihåg allt men han var iaf riktigt konstig, engång fick han damp på mig för att jag fick damp på han, då knuffade han in mig i väggen och kom jättenära med sitt ansikte och sa nåt, ja kommer inte ihåg vad. men då fick nathalie damp på han å typ knuffade iväg han.

sen kommer jag ihåg att det var några där som blev "tillsammans" då låg dom i sina våningsängar och lyssnade på titanic. jag kommer inte ihåg mycket menmen...

den enda bilden jag hittade :/


jag har ingen aning om varför jag skrev dehär... det bara dök upp lite minnen i skallen så... äh ja vet inte


hejdå


Kommentarer
Postat av: a-l

jag kommer ihåg! värsta kul hade vi! :)

2009-11-13 @ 12:14:30

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0