ägghuve

LÄGRET

torsdag:
jag åkte till dundret men jag tränade inte för jag var sjuk, jävla helvetes jävla förkylning! men träffade iaf lite folk där :)

fredag:
tränade ett pass, men andra passet kunde jag inte köra allt för jag fick så helvetes ont i halsen

men imorron då jävlar ska jag fan hoppa ner från ett stup om jag får ont i halsen eller nåt annat skit! jag lovar!
imorron har vi två pass, ett klassiskt och ett skate, senare på kvällen blir det att bowla HEHE

åh jag är skit trött en måste typ packa å en massa skitsaker! blaaaaaaah

GODNATT mina ögon stänger igen när som helst!!!!!!!!!!!

haha lite flummigt skummigt eller nåt åt det hållet inlägg men... äh jag skriver lite bättre imorron kanske... :D:D hehe hedå godnatt alla söta <3


Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0