ueeeh!

Linn Högman har tyvärr dött. hon hittades död igår kväll hemma i hennes hall. hennes ansikte hade fastnat i ett skräckslaget ansiktsuttryck och det finns bara en orsak. en spindel. nu söker vi denna spindel så den får de straff den förtjänar.

så kunde de iaf ha gått till... jag var hemma och så skulle jag gå te hallen å hämta en mössa, så ser jag en stor jävla spindel på golvet, ingen är hemma som kunde rädda mej och jag typ hoppar mot garagedörren, väldigt smart för sen vågar jag ju såklart inte gå förbi den så jag måste stå där i den där lilla hallen å kasta skor på den men den spelar typ död så den flyttar ju itne ens på sig!

min puls var typ 200 och jag kände mej faktiskt lite dum när jag stod där å skrek för mej själv hehe... men vaddåråh den var faktiskt så här stor <------------> och den kunde ha krypit in i mina skor...




men tillslut ringde telefonen å då var jag tvungen å springa å hoppa över den, och jag lovar i det ögonblicket borde jag ha blivit längdhoppare! hahaha xD

heejdå

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0