skaaka rumpa yepyep

valborg i tjotti blev nog så kul den kunde bli x) hiihi först gick ja, a-l å johanna å kollade på majbrasan sen satt vi typ å snackade. då skulle a-l hem så jag å johanna tog ved och marschmallows (Haha stavning?!) å gjode eld där vid skolan å grillade (a) hiihi
å jag lovar röken är besatt av mej :O den förföljer mej :S lite scaary...

sen iaf så skulle vi kolla läget i klubbis med johanna ville hellre gå till sitt rum å sitta vid datorn den tråkmånsen, så då ringde jag fellan å linn så stack vi te klubbis, å haha jaadu jag å linn äger iaf på att dansa kan jag ju säga !:D
för alla som undrar vare bara typ ... jaa bara gamlingar där, några lite yngre och de var 18 års gräns hehe ;)
men de var iaf en snubbe som bjöd upp mej å lärde mej dansa x) haha sen så dansade ja å linn å vi ägde ju sönder alla ;) vojvoj asså inte såhär dansa vanligt de var ju typ dansbandsmusik för dom som inte fattar de x) å de e inte lätt å dansa kan ja lova :O hahahaha

vi hade faktiskt rätt så kul för att vara i tjotti, här finns de exakt NADA att göra så... ;) huuhu
nublire snart sova och nu ska jag berätta en skitfrän grej :D

imorron ska jag äta potatisgratäng:D iiih muuummma
gonatt alla söta :*

Kommentarer
Postat av: johanna

du kan ju säga vad du vill men jag satt inte vid datan utan jag tog en dejt med john blund för femtioelfte gången och det var fucking awesomw ;) i'm just saying!

2009-05-01 @ 12:15:19
URL: http://jjjohaanna.blogg.se/

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0