sjuk men inte sjuk

ja stannade hemma från skolan idag och tur var väl de, mitt huvud höll på att sprängas å i skolan skulle det garanterat sprängas å hur mysigt äre med massa köttbitar å hjärnbitar överallt i klassrummet? nää inte så speciellt mysigt skulle jag tro...

det var iaf strålande sol å inte ett enda moln på himlen! jag kunde ju bara inte sitta inne så jag tog mitt täcke å min kudde å la mej ute på en solstol å stekte i bikini å shorts! (a) jag råkade somna å sen när jag vaknade vare en massa jävla moln på himlen så då tog jag mitt täcke å somnade om haha ;) jag låg å stekte i typ tre timmar innan de blev molnigt så lite brun borde ja väl ha blivit ...

nu ska jag käka pommes frites och sen fara å springa skulle jag väl tro, om jag inte kommer hem ligger jag nånstans i skogen utan huvud så alla vet! :D

btw nån om vill springa hem från skolan med mej imorron?
de är så tråkigt att springa själv :( snälla?


puss på näsan


Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0