schlappdag

stekarväder idag oxå! (a) sov hos flisan och haha jaa vissa kunde ju inte sova på natten så kom på en jävla massa ideér men vettefan om felicia lyssnade på dom... iaf så sov jag typ på bussen till skolan, i skolan och i bussen hem från skolan... vi började typ 11 hade två lektioner i 2 timmar sen slutade vi... så jag, hilding å felicia satt ute å stekte i solen typ hela dan haerligt haerligt men farligt farligt men ganska vanligt å blblabla haha x)

btw idag har jag gjrot klart idrotten igen för jonas hade förklarat fel te alla så då hade jag ju såklart gjort färdigt hela en gjort fel -.-  och jag är snart klar me so rapporten :D

dessutom sprang jag 11 km idag, tänkte springa 2 timmar men fick så ont i mina benhinnor så de blidde inte :/
idag blire en tidig kväll för mej -.-
tack å hej

jag är hungrig hiihi :D


Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0