Prao

tjoosansnarre ska jag å fellan fara å springa intervaller äntligen slutar hon lata sig å springer med mej, det är faktiskt jätte tråkigtatt spruinga själv :(
idag på praoen fick vi iaf typ skala morötter, skala ägg, öppna burkar, torka bord, sopa golvet, handla korv, platta kartonger och skära bacon... ärligt talat sög det... och jag fick ont i fötterna -.-

vi får hoppas att det blir roligare imorron men det skulle jag itne prelle tro hiihi men de är iaf bättre än att sitta i skolan och plugga;)

jag ska nog färga mitt hår blondare:D eller va tycker ni? jag vågar itne färga brunt... men det är isf om typ bell kan färga på mej för jag får nog itne färga håret så då måste jag gra det ändå å då kan ju itne mami färga på mej hehe... just nu har jag typ ljusbrunt/mörkblond/grått haha xD

nuska jag dra pusspuss
btw bell om du läser det här, skynda dej med designen! :)

Kommentarer
Postat av: emelie

bradär , du passar jättebra i blont! =)

2009-05-12 @ 17:21:10
URL: http://annaeemelie.blogg.se/

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0