nyy design :D

Taack för designen bell:D <3

slut prao idag och känns förjävligt skönt!
hon den där biatchen hatar oss -.- på de där pappret som hon skulle skriva typ hur vi hade skött tiderna, hur vi har skött arbetsuppgifterna och hur vi har varit allmänt, tiderna var ok, arbetsupg bra och allmänt humör typ ok :O seriöst vi har varit typ skitglada och bara fö att jag skulle te tandläkaren å var tvungen att sluta enhalvtimme tidigare tyckte hon itne vi har skött tiderna!!
surfitta -.-

hon började hata oss efter att jag sa att hon glömde kylen öppen, men vaddå skulle jag itne säga nåt å så skulle den bara stå där öppen?



vojvoj, så alla vet har jag inge pengar på mobilen, jaa jag vet att det är synd om mej men tyvärr äre så ;) haha
så jag dissar inte dom som skriver :)

idag ska kanske jag å fellan cykla te gve å sova hos malin å johan ;)
umgåås ngn?

btw hittade värsta coola spegeln på colorama ;)


pusshejdå <3

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0