Morr!

igår gick precis allt fel!
tack vare... !
men nya tag idag! haha



den där jävla blåsten förstör ju allt! annars hade det nog varit skit varmt -.-
men iaf så har jag å felicia legat å stekt på solstolar här ute på hennes gård med täcken och en radio, haha och ikväll blire att äta grillat hos mej sen drar vi nog hit å hittar på nåt mahaha

sen måste det hinnas med att träna och plugga te so provet som vi har på måndag, vi ska typ kunna alla världsdelar, alla haven, fem städer och huvudstäder i alla världsdelar förutom i europa där ska vi kunna 20 länder och huvudstäder och så ska vi kunna en bergskedja i varje världsdel... jättekul jo jag vet hur lätt äre å komma ihåg typ... kinshasa? och la paz? lävla turknamn -.-

nu ska jag gå å sova för jag är hur trött som helst :D
gondnatt alla söta :*

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0