kulletripp

hiihi våran kulletrippp gick ju galant!:D
å jag kan ju bara tillägga att min cykel is tha best, men iaf när vi kom dit efter 2 mil! köpte vi våran efterlängtade glass som vi hade förtjänat och sen kom fellan på att vi skulle hälsa på mollis, vojvoj träffas alltför sällan ;/ då drog vi te a-l å var lite sociala å sen var vi ett tag me pontus å filip.
och jaa... jag var ju inte så smart å hade bara på mig tights som är superduper tunna så man höll ju på att frysa ihjäl -.-

sen skulle vi vara lite lata å be nån av våra päron hämta oss men vi fick itne tag på dom så vi började cykla hem och vi var väl hemma typ... elva-halv tolv? fast vi hann bara cykla halvvägs tebax innan felicias pappa kom å hämtade oss x) hiihi men iaf vi cyklade 3 mil det var iaf ganska bra gjort :D

idag
hade vi intervaller på gympan och det var faktiskt riktigt roligt!:D jag har typ änu inte kommit igång med träningen åså... men de ska de bli ändring på, ååh jag trodde de skulle bli jättevarmt idag så jag hade uppvikta byxor å kalla skor så blev de skitallt så jag höl på å frysa ihjäl idag oxå :o
ja å fellan promenerade sen te gve för vi slutade typ halv 1 så vi köpte ben&jerry å gick typ på stan...
nu måste jag göra klart rapporten men ja pallar fan itne:( blääääääääää

hejdå

veeeeeeery cute! (a)

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0