jag hatar spindlar -.- :S

vojvoj nå kan man allt göra bort sig, först när jag kom hem ringde jag å gnällde på pappsen för att jag inte har nå tights, sen ringde det igen då var jag ju irriterad så lät det precis som pappa så ja typ bah snäste hallå! å sen hörde ja ingenting för våran telefon har lite damp ibland så ja bah VAH?! åsså hörde jag att det var nån annan inte pappa xD haha vad skämmigt. de var nån snubbe som skulle fixa vårat internet...

sen när han kom skulle jag ta undan alla mina skor från hallen för maami skulle damsuga så tog jag upp ett par skor så var  den där jävla spindeln på skon!, å ja baah *SKRRRRRRRRRRIIIIIIIIIIIIKKKKKKKKKKK*
seriöst jag blev så rädd att jag höll på att börja gråta!
å han den där snubben var ju hos oss å han ba började garva åt mej -.- jag var faktiskt jätterädd :(
men sen kom iaf pappa med ett par tights som han hade köpt :D

& nu ska ja å fellan cykla te kullen å köpa en glass :D
                                         

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0