jag älskar det

när klockan är halv tio på kvällen och man kan fortfarande springa i bara shorts och linne <3

idag hare blivit stek för fulla muggar för mej å flisan!
vi gjorde oxå plättar men... vi kanske inte borde satsa på att bli kockar x) sen åkte vi te kullen å köpte glass och gick sen te backhoppan och schtekte tills mina päron skulle te gve så åkte vi hem med dom ;)

jag har typ bränt mej på både benen och axlarna och ryggen :S vojvoj...
min mobil är borta :( den är säkert typ i garderoben lr nåt skulle inte förvåna mej.. haha
btw ingen har sagt till mej att backhoppan är JÄVLIGT hög!!! och JÄVLIGt ranglig och JÄVLIGT mycket spindelnät! :S

nu ska jag dricka mjölk
pusspuss

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0