good movies (y)

ojoj linn är verkligen uppe med tuppen! ;) haha
men jag somnade 4, kunde inte sova så jävla varmt i mitt rum och satt å kollade fiilm och ojoj en riktig heting i en av filmerna ... men mitt minne vad dom hette är inte det bästa, en hette iaf typ...another cinderella story å den andra me snyggingen hette nåt... men jag får ändå typ dåligt samvete om jag är vaken länge ;O vet inte varför men tänker att jag sover så länge då åde...

aja skitesamme idag äre vaarmt ute och ja å fellan ska nog rensa bengts potatisland så vi får litt pengar, då kan vi ju cykla te kullen å köpa en glass åhhå va smart jag är :D, måste duscha nu å sen cåååla felicia

hade bra pusspuss

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0