fyyfan! haha xD

HAHA! idag tog ja å felicia bussen te malmberget och bussen var nästan helt tom. så kom de en snubbe å satt sig bredvid oss :o vi satt i en fyraplats och vi satt på varsin sida, och det var inte en utländsk, en svensk i typ... 18 års åldern kanske? han satt sig iaf bredvid felicia.

vi typ såg ut som frågetecken båda två, vaddå bussen var ju tom och om han nu så gärna ville sitta på en fyraplats fanns det ju en till x)

iaf så började bussen åka, så efter ett tag tog han fram sin mobil och började hålla på med den, så höll han upp den och fotade mej!!:O och inte så diskret heller, han bara höll upp den och så hade han på ljudet så de bara klick, haha fyfan vad sur ja blev :O å sen satt han typ fram foten så den rörde i min fot å ja ba drog bort foten xD hahahah fyfan!

efter det vågade jag inte kolla på han och varje gång jag mötte fellans blick började båda asgarva xD haha!

nu har jag iaf klippt mej :)

pusshejdå :)

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0