EMD <33

igår
jag var me felicia och vi umgicks med lite människoroch hade lite allmänt kul haha xD
vi var oxå i sandviken en sväng aja skisamma

idag åkte ja felicia te lule å såg EMD :D iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih :D<3
vi gick å ställde oss där i shopping halv 11 och dom började 12 så vi fick ju bara vänta 1 å en halv timme. Danny kollade typ hela tiden in i ögonen på en å man ba aaaah :D haha dom sjöng typ jätte lite :(
sen skulle vi gå te typ stadium å då satt dom å signerade skivor men jag kunde inte köpa nån för jag hade inge pengar kvar x) hehe... men då iaf så skulle jag fota danny så kollade han in i kameran!!!!!:D
men min supersega mobilkamera är s otroligt seg att fota så han hann kolla bort igen :'( fan vad sur jag blev :(

sen typ shoppade vi å åt mat å jag såg värsta snygga killen fast fwlicia hade så bråttom ivägså jag hann itne spana klart -.-

och jaadu... en sak hände och jag blev så jävla rädd! jag visste itne vad jag skulle göra oh hela jag bara skakade , shieit asså! aldrig varit så rädd för nåt sånt... :s


men har iaf köpt
trosor
bh
skor
väska
chinos
halsband


hehe;) hade braa pussåkram

btw JAG ÄLSKAR EMD :D Hiihi <33 fast itne erik segerstedt... ;)

Kommentarer
Postat av: fanny' e

jag såg er :DDD

(elr ni såg mig föst men ändå ;D)

2009-05-09 @ 22:28:45
Postat av: Anonym

hahahahahahahahahahahahahahhahahah

2009-05-10 @ 14:37:23
Postat av: Anonym

såklart han kollade på dig, du är ju så snygg ;D

2009-05-11 @ 22:34:29

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0