06.13

gissa vilken tid jag vaknade idag? -.-
joo 06.13 såklart... jag ställde klockan på halv sex men lyckades stänga av den å vaknade av mej själv 06.13 seriöst de börjar ju bli lääskigt :S men imorron blire att bryta det här dumma förbannelsen haha för jag ska sova hos felicia från idag te söndag (y)

basdag idag i skolan, alltså vi fick jobba med det vi ville/behövde hela dan, det blev bara matte och so för mej fast... jaa jag jobbade kanske 1 å en halv timme kanske, resten av tiden satt ja, fellan å hilda å babbblade å vi började halv 10 å slutade tre x)



på bussen hem somnade jag och när jag vaknade fick jag en konstig känsla av att jag behövde plasthandskar ?! wft? haha x)

nu snart ska jag dra te felicia, måste bara packa

vi hörs å ses Puss :*


det här går ju ändå framåt, snart äre över

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0