kan nån göra om min design? snälla...

vojvoj idag vet jag itne vad jag ska göra, inge träning för att de är tävling fredag lördag söndag, wish me luck!
å skotern har inge bensin...
aja blir väl en sån här tråkig dag med bara packning. eller så kanske ja ringer till johanna, hiihi.
det är helt hemskt jag hinner aldrig umgås med mina vänner nåmer för de enda jag hinner är att åka skidor å plugg, sen på helgerna äre tävling... men om jag ska bli nåt nån dag så måste jag ju kämpa! ;) och det är ju grymt roligt att åka skidor!
men tävlingarna är ju snart slut, då börjar springningen å då får jag försöka få med mej både johanna å fellan å träna me mej (y)

nu äre bara en halv fredag kvar, för jag måste sluta tidigare för att hinna till kalix, sen nästa vecka äre elevens val vecka, veckan efter det på onsdag äre frilufsdag torsdagen ska vi ti lule me klassen, fredag är vi lediga! huuhu great!

nu måste jag packa -.-
hare! pusspuss

ser det inte bara alltför härligt ut?



jag älskar att åka skidor <3


Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0