hold on

ojoj bara 3 tävlingar kvar, boden, jukkasjärvi & tärendö sen äre slut, kabom
usch vad tråkigt, vad ska jag nu göra på helgerna? jaa kanske ha tid med mina vänner & nu ska vi ju börja springa oxå, men ojojoj vad jag kmr sakna mina kära skidor <3 när kmr snön igen? i typ november? shiiet typ ... 7-8 månader :O neej :'(

idag har jag börjat halv 2 och ja såg verkligen fram emot att jag skulle få sova länge, jag kunde fast sova till 12 istället för 6 som vanligt, men såklart drömmer jag värsta mardrömmen haha x) och vaknar kvart över sex, är klarvaken och kan inte sova mer.
wiihue -.- så jag fikade, följde bell till bussen och knallade sen till intersport och köpte en jacka. det börjar bli lite varmt å gå med dunjacka tycker ja... huhu

sen iaf kom felicia och vi gick till linn å va hon nu hette? på kina å satt där me dom å gick sen på stan ett tag.
sen syslöjd och utv samtal, härligt å ha de me robban, man behöver bara sitta där typ 10 min, medan dom som har tony får sitta typ en timme x) han tyckte iaf jag var duktig i skolan haha :D

träning sen me marcus hellner, men han visade typ bara 2:ans och 3:ans växel sen fick vi typ åka själv. imorron äre tävling och resten av helgen och vi ska upp för en slalombacke ojoj jag vet då nån som kommer vara död på måndag ;)

men imorron ska jag då fan sova länge! annars blir jag sur, ja fattar inte problemet, näre är skola är man hur trött som helst och vill bara sova, sen när man får sova länge vaknar man skit tidigt och är klarvaken, fan vad irri jag blir -.-
ngn med samma probem som mej?

nu ska jag typ ta en sömntablett eller nåt haha

puss gonatt







Kommentarer
Postat av: Anonym

fina ögon! :)

2009-03-27 @ 09:13:52
Postat av: johanna pustar ut öhman

yesyesyes, finally over jag får äntligen tillbak dig ma linnie girl wie hela vintern har jag bara plågats men nu är det över! you and me back in action :'*

2009-04-01 @ 09:09:59

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0