hej alla glada

imorron äre första april, men ja kmr väl ändå inte på ngt bra å luras med som vanligt x)
snart äre påsklov och jag längtar som bara den!

jag fick inte med mej felicia eller hilda å åka slalom så vi ska vara i pulkbacken imorron på dundret, wiihue så "roligt" -.-
idag har jag förresten tränat, efter att ha vilat 2 hela dagar, fyfan vad tomma dagarna är utan att åka skidor, riktigt tråkigt oxå. men jag känner mej ännu helt sliten men äsch nu vill jag inte vila nåmer så de såh haha =)

snart äre sommar! det är inte mörkt nåmer ute typ, det börjar bli riktigt varmt & vägen böjar till å med komma fram här haha x)




å snart får man ju börja använda schteekar glajjorna oxå haha! ;)

hare bra, puss å kram å nyp i stjärten!


Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0