gah!

jag hatar verkligen det här! nu vet jag varför jag slutade skriva! Först funkade inte internet men sen när jag som är sååå teknisk fick de å funka hade jag glömt mitt lösenord ti bloggen, sen äre nå damp me sidan så den är sådär knasig... som bdb oxå brukar vara ibland nå vit grejs... aja sen hade jag skrivit skit mycke och sen bara kaboom så försvann allting! morr :@

men iaf äre bara jag som tycker vintern har gått förjävligt fort? det känns som att jag inte har hunnit åka nå skidor alls även om jag har tävlat varje helg sen december :O  det är bara 5 helger kvar med tävlingar sen måste man vänta ändå till nästa vinter för att åka skidor på snö. men jag längtar ändå till sommaren...

äh idag blire iaf träning och jaa... duscha haha!
va roligt liv jag har, riktigt stolt huhu
bjuder på en bild iaf som grädden på moset !


btw håll er borta från dundret nästa vecka nån dag, jag fellan å hilda ska åka snowboard och lär ta upp hela backen! haha!
PussPuss


I miss you

Kommentarer
Postat av: felicia

Haha, de kommer se riktigt snyggt ut när vi kommer där på dundet xD <3

2009-03-18 @ 14:00:40

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0