tur att man har så bra balans (Y)

det känns ju inte så jättenormalt att sitta och dricka varm oboy när det är 33 grader här inne och man bara vill sätta sig i frysen!
men idag på träningen sprang vi te abbortjärn och simmade över sjön x antal ggr, jag tror nog det är därför jag har så jävla ont i halsen, men det var faktiskt jävligt skönt för de var jävligt varmt å springa.

sen dunkar mitt huvud också så jävla mycket! jag tror fan den snart kommer sprängas, jag har växtvärk, växtverk (?) i benet så jag orkar itne gå å hämta en alvedon -.-




men imorron är jag helt frisk och ska åka rullisar te tjotti elelr mot tjotti vet itne riktigt... från malmberget då x) å vi får väl se hur det går sen å åka ner mot kullen från högsta punkten... för dom som inte vet så äre typ BARA nerför en mil... och jaa... en del har ju inte så jättebra balans så ja... imorron kommer jag nog va täckt av bandage x)

en gång ramlade jag i en nerförsbacke och skrapade upp båda knäna, båda armbågarna, höften, magen, skrapade upp handtagen te stavarna OCH slog huvudet i asfalten hehe... de kanske förklarar varförjag är som jag är x)

och om man till och med lyckas ramla i en uppförbacke, då har man inte speciellt bra balans.

pussar

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0