teevling!

är man duktig så är man, jag har strykit gadiner och hängt upp dom i mitt rum all by myself, sen har jag tagit fram ett par snyggare gardiner te vardagsrummet och hängt upp dom all by myself, haha ;)

men så har jag bakat muffins och ska snart och träna med min felicia <3

benny och carola var nyss här och åt hiihi, min morbror och moster och jag å benny ska ha en sit-ups tävling från den 15:e juni till den 30:e juni om jag vinner får jag 500 spänn av han och om han vinner får han 50 spänn av mej haha rätt ska vara rätt xD

bara för att jag inte är så speciellt rik, men det var han som föreslog att han skulle ge 10 ggr mer än vad jag gjorde så har jag lite att kämpa för å han me ;)

så från och med tomorrow lär ni se mej göra sit-ups hela tiden typ... om jag inte blir less... men de ska jag fan itne!



nu ska jag hjälpa mamma att flytta soffan hade phraa
pussss


Kommentarer
Postat av: Anonym

beautiful! <3

2009-06-15 @ 01:34:00

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0