SAKNASAKNASAKNA!!!! :'(

jovisst kunde nåt gå sämre igår, oväntat? nej.
såklart började det hagla! och inte lite heller!
men jag fick inge ont i mina fötter iaf :D (y)


idag har vi typ bara kollat film å spelat brännboll i skolan, nödvändigt att gå då? vojvoj dessutom försov jag mej idag jag vaknade 07.16 och typ satte håret i en snodd och letade efter kläder i hela huset och borstade gaddarna sen åkte bussen förbi mitt hus så jag bara sprang å letade min mobil och tog ett par sockar sen var ja tvungen å kuta ut på vägen, tur att den stannar när den ser nån iaf x) när jag var på bussen var kl 07.20 så seriöst 4 minuter! rekord ffs!

 imorron och i övermorgon har vi aktivitetsdag imorrn ska vi typ vandra upp på dundret,  på fredag ska vi typ åka i en sån där boll ner för gropen :d shiiiiet vad scaary haha xD kmr aldrig våga jue :$

på onsdag nästa vecka dårå har vi brännbollsturnering måste tagga ju! haha x) våran klass har ju vunnit alla år *stolt* haha


vojvoj jag saknar alla skidtävlingar :(




det här går ju ganska bra.. eller?

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0