ett... minne från förra året!

jag & johanna skulle först cykla 12 km, sen springa upp på ett berg, hirvas då, å sen cykla hem, det var iaf planen, det hela började iaf med att det var superduper varmt så vi cyklade bara i bikini/sport top och shorts och vi höll ändå på att avlida!

sen när vi kom fram när våra ben kändes som spagetti, parkerade vi våra cyklar och började gå, plötsligt hörde jag johannas fasansfulla skrik i mina öron sen kom det EN GEEEEEEEEETING!!!!!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!
så ba sprang hon, å jag som skulle va lite sådär cool bah men stå still så försvinner den men hon fortsatte att springa omkring som en jävla galning sen såklart kommer det ju ungefär en miljon getingar runt mej oxå så jag ba AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!!! å ett fasansfullt skrik därefter oxå så ba börjar vi springa bort frn vägen, ner mot vattenverket, så fort som våra ben kunde springa!

så stannade vi, aaah ingen geting så gick vi lite, å tänkte att vi skulle gå ner å fylla på vatten och sen springa intervaller upp, så kommer ju såklart den där jäävlans getingen igen! så v båda ba *SKRIIIIIIIIIIIIIIIIIK* (fast mest johanna) å bah KUTAR ner för alla backar, sen försvann den å vi drack vårt gooda vatten och sprang en intervaller.

sen vare bara ett problem, hur fan skulle vi våga gå å hämta cyklarna?!!
jag gick först å hämtade min medans johanna stannade kvar på vägen å fegade, då kom det inte en jävla geting så jag ba promenerade till henne, sen när jag kom fram så ba svooosh EN GEETIING!! så började johanna springa uppför backen den här gången och jag cykla upp, å den flöög skiitsnabbt så vi ba ick panik å visste inte vad vi skulle göra så johanna ba satt sig skitfort på min cykel å ja ba cyklade skitfort ner igen!!! då när vi stannade efter bara en liten bit kom den igen!! så då cyklade vi ännu lite till å stannnade då var den borta.

då vare bara promenera upp igen, och tänk allt det här i 29 PLUSGRADER!!! så stannade vi på infarten te cykeln så precis då kom johannas mommo åkande i sin bil så vi stannade henne och hon hämtade johannas cykel, våran HJÄLTE :D sen cyklade vi hem och dog nästan av värme, men vi klarade det!

lite gamla biler






















nu taggar jag för att stiga upp kvart över fem, halv sex blir det springning med johanna!
puss



Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0