ma-ma-ma-ma-ma macdonalds ma-ma-ma markoolio tralalalala x)

jag vill ha glass i stora lass!
eller iaf en twister...

men satans johanna ska stanna kvar en dag till, å då måste jag typ fara själv te gve å... kan itne skriva vad för då får nån person reda på det som inte borde få reda på det x) haha men iaf, å tråkigt å åka själv :o för isf måste jag åka moppe, å läskigt å åka själv oxå xD ååh -.- äh nåt kommer vi väl på

ännu en degig segig dag har gått utan att jag ha gjort ett jävla skit !
joo, jag sprang en bit efter veiki vägen å hämtade crossen som gick sönder igår... sen inget annat, ja hade velat bada men kul å bada själv? nej skulle inte tro de...

nu ska jag gå å ... ehm göra INGENTING !

hehe förlåt för mina aggresiva inlägg men blir bara så uttråkad när det inte finns ett skit att göra :o
men snart kommer fellan hem från england då kan jag iaf prata i telefon med hon LÄNGEEEE:D
saknasaknasaknasaknaaaaaaaaaaaaa jag saknaaaaaarr hon :'(((((

pööööööööss

Kommentarer
Postat av: bell

har den gått sönder :O

2009-06-29 @ 17:47:27
Postat av: Linn

joo, men pappsen lagade den ;)

2009-06-30 @ 21:51:32
URL: http://highmaan.blogg.se/

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0