gummibåt x)

vem kan komma på att leta en gummibåt typ 10 på kvällen för att åka lite på sjön om inte linn & johanna?

haha iaf så visste jag att vi hade en gummibåt i förrådet så jag letade fram den och vi började blåsa (!!) upp den, asså inte med en sån där pump, utan med munnen, med lungorna! ojoj det var inte lätt, men vi lyckades!



haha olyckligtvis lämnade vi mobilerna hemma för vi visste ju inte om den fick för sig att kollapsa mitt i allt xD men jag kan lova att det såg riktigt roligt ut nä vi två satt i en liten gummibåt med typ benen... jaa de går itne ens att beskriva x)

HAHA sen när vi hoppade av den, vi hittade nån liten brygga av nåt slag så vi slapp gå i de iskalla vattnet! och jag skojar itne, det är typ minusgrader! iaf så hoppade jag av först, så skulle johanna sträcka på sig så råkade hon doppa bakhuvudet eller vad man nu säger i vattnet! hahaha kul det såg ut xD

sen cyklade vi te abbortjärn (i tjotti) å kikade lite och de framkallade (HAHA) lite gamla minnen, vojvoj nå är man då ganska bra på att skrämmas hahahah

sen for vi te johanna å drack te, tände ljus och kollade twilight, seriöst finns det nån bättre film? haha man ba aaah när man ser den :D å james och edward, fyyfan vad snygga!



twilight-james.jpg Twilight-James image by juliereneefender







idag ringde fellan! shiiet jag har inte sett eller hört henne sen klockan 11 den 16 juni! enoormt länge! enormt förlänge! och det är typ 2 veckor kvar tills hon kmr hem från england -.- jag saknardeeej!! kom hem nu!

nu ska jag sussa och imorron blire steka med gummibåt med J om det nu blir varmt och sen träning med j, godnatt alla söta ;*

Kommentarer
Postat av: mollan

jag läste precis klart twilight boken idag och jag blev riktigt besviken då på filmen :( X) men om man inte tänker att det är boken och filmen är samma berättelse så ;D ahah.. för jag håller med om att filmen är bra ;D

2009-06-22 @ 21:19:14

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0