Grattis te anna-lotta igår ;D

igår fyllde lottan byxis, congratz bruden!
så då blev de å åka me moppen te henne å tjocka sig lite ;)





hehe bara för att jag tycker så himla mycket om kubb kollade jag på (a) å sen spelade vi brännboll oxå, me lite egna regler men eftersom ja var så upptagen av å springa blev de inge pictures ;/

sen tupperade fia josses hår och det blev faktiskt ganska snyggt x)





btw jag har köpt nya skor :D

inte äkta men de behöver ju ingen veta (a)

beställde först 36:or men dom var jävligt stora, jag var tvungen å ha vanliga sockar och ett par yllesockar för att inte foten skulle åka upp när jag gick :O så då vare bara å skicka tebax dom för jamenar vem orkar gå med yllesockar på sommaren?! iaf då såklart fanns det inte 34:or så då var ja tvungen å beställa 35:or som oxå var stora men dom får fan duga för jag vill ha dom här skorna huuhu

förut kunde jag iaf ha 36:or och ibland 37:or tillåme, men nu helt plösligt böjar dom typ göra skorna större... å det är jävligt irri för jag kan typ inte ha nå skor och jag HATAR att ha förstora skor och jag har ETT par skor som INTE är förstora men dom äre hål i båda sulorna och så hållere på å gå hål där vart stortån är!

och seriöst jag får snart damp på dej så du vet! inte för att du läser dehär men SKITSAMMA du går fan mej på nerverna, jag känner inte dej så back off grabben!

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0