första doppet

igår så blev det första doppet för mej och johanna, eller första badet, för vi badade faktiskt riktigt länge och det blev faktiskt riktigt varmt efter ett tag, innan vare precis som johanna säger, pain!

snart så måste jag ringa å väcka johanna, hon har en tendens att sova skitlänge! jätteirri... fast inte för att jag ska säga nåt, shiiet jag har börjat sova skitlänge! :O idag vaknade jag först halv 11!

idag skulle det tydligen bli 28 grader och SOL men inte fan ser jag nån jävla sol -.- fast det är ju ändå 23 grader ute .. btw ngn idé vad jag kan göra fredag,lördag och söndag? (a) för fellan är ju i england, å johanna drar te lule och jaa... det finns ju itne så många andra människor här x)

haha, vi är hundvakt till tova, miras valp, aja iaf så sov hon uppe med mej i min säng, och jag säger då bara hon låter som en gris när hon sover :o OCH hon tog min plats att sova på och inte ville hon flytta på sig hlr... aja och sen innan jag sov så tog jag bort mitt superdupertjocka täcke å sov bara i de där lakanet, mitt rum har en tendens att ALLTID bli supervamrt, och jag hatar verkligen att sova i vamrt! ojj iaf så när jag vaknade hade jagpå mej de superdupertjocka täcket och låg på täcklakanet?! och ändå låg täcket där borta vid dörren... sleepwalker?:O

nu måste ja ringa å väcka johanna, vi höörs
pusspuss ;*


Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0