f15

tack alla gölliga sötnosar för presenterna och grattisarna :D :*

idag ahr jag slösat hela min dag med att baka och städa och duscha och bara stressat runt i hela huset för att märta, a-l, josse och mollan skulle komma vid sex, men vet ni när dom kom? -.-
halv 8 haha så jag å johanna kollade hide and seek och små åt från allt fika som jag hade bakat hela tiden så när dom väl kom var vi båda supermätta xD



å jag har fått
100 kronor
400 kronor

hjälm
jacka
adidaströja
schampo, balsam, hårinpackning
och så fick jag typ världens gulligaste "skylt" eller vad man nu kan kalla det av märta, a-l, mollan och josse :D


och johanna testade dom där glasögonen som hänger på tröjan där, och jaa shiiet vad jag garvade xD jag bara grinade men jag fick itne lägga upp bilden :( men ni kan ju tänka er xD hahaha

tack mina fina vänner :*

btw imorron ska jag göra moppeprov :S wish me luck! :D
pusspuss


Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0