en drööm :)

jag och min moster skulle jobba som slavar på slottet till kungen eftersom han fyllde år, men eftersom voldemort försökte döda mej var jag tvungen att hålla mej nära folk, för han ville göra det diskret så det inte skulle bli så mycket rabalder kring det hela. sen satt alla runt ett jättelångt bord och vi skulle servera våfflor, då såg jag att chase crawford satt i bordet! så jag hoppade över alla andra och gick dirr till han, så kollade han på mej och ställde sig upp och kramade mej! å jag blev skitpaff och bara stod där, sen sa han synd att du är å kort åsså gjorde han nån ledsen min med munnen och satte sig ner igen.



så pratade kungen i en mikrofon och sa ba: jag har en överraskning, den här festen ska fortsätta på en stor båt, men slavarna måste stanna kvar och städa. så gick jag till kungens sovrum och la mej i sängen, det var som att ligga på ett stengolv, men iaf så somnade jag där och när jag vaknade stod voldemort framför mej med en motorsåg i handen, så jag hoppade i sängen och kom upp till en lucka i taket där vart jag klättrade in och hela tiden hörde jag den där motorsågen jävligt nära hela tiden åsså värsta skrattet!



det var fan skitläskigt!!



seriöst det är helt omöjligt att sova i mitt rum! eftersom det är där uppe blire ännu varmare! och jag har öppet fönstret men då kommer de bara in en jävla massa mygg! så jag gick ner och sov på soffan x) och jag kommer typ få sova där resten av sommarlovet typ -.- great.

nu måste jag hoppa i duschen, jag har inte duschat håret på två dagar så det ser ut som ett smörpaket, freeesh
pussisar <3

Kommentarer
Postat av: Bell

vänta bara tills du läst min dröm ja drömde idag;) hahaha. Bölade verkligen när jag vaknade också helt jävla blött i ansiktet å kudden xD

2009-06-26 @ 15:28:16
URL: http://tjottiii.blogg.se/

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0