coowla 70 + are

idag vare sista dagen med lektioner! wiihue, eller lektioner och lektioner... sista dagen med filmkollning i skolan xD
efter skolan for jag med karro å johanna å solade å sen drog ja å johannisch te alanya å åt yummie dom har fan världens godaste kycklingsallad!!!

där såg vi två typ 70 åriga tanter som kom in å beställde pizza,sen köpte dom öl xD haha lite frääna, sen när vi promenerade till karro såg vi dom i värsta sportbilen hahaha aaw vilka söta tanter (a)

sen for ja å johannisch på henens träning och det var superkul men superjobbigt :D jag är van å typ träna själv hela tiden så jag blir typ jätte glad när jag slipper träna själv för det är så supertråkigt hiihi

imorron har vi brännbollsturnering och vi ska fan vinna! mahaha fast bara för att jag säger så så kommer vi garanterat itne vinna x) plus så är vi bara typ 13 stycken i klassen nu...

nu är jag hungrig och ska äta kycklingsoppa och dricka apelsinjuice

hade göttans pussåkraam

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0