chiilisås!

tänkte bara berätta en sak som hände idag, jag sprang och lyssnade på min underbart braiga *hosthost* musik och så kollar jag på mina fötter bara en liten stund sen när jag PRECIS kollar upp så kommere utkutandes två stora renar med stora horn från skogen :O gissa nån som blev rädd så jag ba tvärstannade och täntke vad jag skulle göra, jag måste va beredd att ringa te nån ifall dom skulle få för sig att attackera mej!

så stod dom där skitlänge å bara glodde på mej, å jag glodde tebax värsta killer instinkt blicken typ... så började jag typ skrika så dom skulle bli rädda och springa in i skogen, men tröga renjävlar fattar ju ingenting så dom bara stod kvar å stirrade, men sen så helt plötligt efter typ fem minuters förfrysning fick dom sig ett getingstick i röven och började gå så sakta som man verkligen kan gå (!) in i skogen. så kunde jag börja springa igen men jag kollade ju såklart in i skogen ifall dom skulle vara kvar och gissa! såklart stod dom där bara typ... 4 meter in i skogen bakom ett träd och iakttog mej när jag sprang... scaary :S


Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0