BOLLEN! :D

idag var vi i gropen och åkte bollen, alltså en typ jättestor boll som 2 personer satt fastspända i, sen åkte man ner för gropen i kullen och FYFAAN vad roligt det var!!!:D

haha först när jag och felicia sulle sätta oss i den gick hon först in i den å sen jag så rullades vi mot backen så hänge jag typ upp och ner för dom stannade den xD  och sen åkte vi asså jag säger bara shiit det var jätteroligt och jag bah skrek som en jävla galnning xD de gjorde säkert fellan oxå...  hahaha,
 dom hade typ byggt nå hoppgrejs på kanterna så man itne skulle åka utanför banan och såklart åkte jag å fellan upp på dom och bara flög! xD sen fick vi lite skrattatacker och var lite allmänt galna, men vi hann bara åka en gång var :'(











ni får lov att vrida på huvudet x)

sen skulle jag springa hem men det blev mest att gå, mitt ena ben är typ längre än det andra och då får jag så helvetes ont i höften :/ mees


och så såg jag en ren i skogen!!! :O jag blev skiträdd och började typ sjunga skithögt xD så ringde jag moffa så fick han komma och hämta mej x) hehe

nu ska jag äta en macka hade braa pusshejdå :*

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0