Åke på toppen

idag hade vi vandring me malin upp te åka på toppen, det var väl ganska kul tyckte jag ;)
 jag å hilding brassade förbi alla efter pausen och vi typ sprang men vi kom först upp iaf hahaha xD
är man tävlingsmänniska så är man:O

sen typ satt vi där å åt macka å drack festis sen började vi gå ner, eller jag å pontus sprang ner nästan heela vägen, vi gick en liten bit men iaf så var vi ganska duktiga tyckte jag (a)

fast sen fick vi ju sitta där nere å vänta på dom andra i en evighet...
å jag är stolt över att jag itne stukade foten när vi sprnag bland alla stenar haha

senare ska jag kanske fara på johannas träning men det är bara om hon ska dit, hon hade fått så ont i knät så hon skulle kanske itne på träningen :( isf måste jag ju hitta på ngt annat att träna å jag tycker inte om att träna själv :( ngn frivillig som vill träna med mej? *blinkblink*

å justjah imorse promenerade jag från malmberget te gve haha

håll tummarna att johanna ska på träning nu! (Y)

pussochkraam



nordmannen:
- Hvorfor knipser du med fingrene?
Svensken:
- for å jage bort ulvene.
- men det finnes jo ikke noen ulver her?
- nei, der ser du!

haha erkänn ganska bra xD

Kommentarer
Postat av: Anonym

chokladbollar <3

2009-06-05 @ 15:12:54

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0