15 bast

mahahaha nu har man ju varit femton i typ... några timmar haha xd
igår blev det drag genom phyn med fellan och moppen och dunk på mobajlen såklart! :D shiihouw

idag är det sista dagen jag ser felicia på JÄTTEJÄTTELÄÄNGE  antingen typ 3 veckor eller 3 månader typ :'(
jag kommer dööööööö
iaf så tillbringar vi den sista timmen med varandra med tårar i ögona och markoolio på högsta dunket hehe ... ;)







satan vad jag kommer sakna dej hjärtat <3
*gråtgråt*

nu snart ska jag hem och baaka så kom å fika där vid 6 :)

& våra sista minuter ska inte tillbringas framför datan
/ en ledsen i ögar linn & felicia

Kommentarer
Postat av: feliciaaaa

saknar dig gumman :( <3

2009-06-16 @ 10:13:45
Postat av: du vet vem jag är

vackert linn men kluddra åtminstone över mitt satans ansikte -.-

2009-06-16 @ 15:43:13

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0