ÖVERRASKNING

jag orkar itne skriva allt på en gång då blir det nog en hel bok...

hehe men iaf så kunde jag inte skriva att jag inte skulle skriva på ett tag eftersom jag hade en överraskning till felicia, och ibland i england läste hon min blogg så jag vågade itne riskera det.

iaf så på tisdag den 7:e juli, dagen då felicia skulle komma hem tog jag flyget till sthlm och skúlle överraska henne. jag kom dit vid 6 å hon skulle komma vid 5 men deras flyg hade nödlandat i vart de nu var för nånting, så jag, carita å roger vänade på flygplatsen ändå till 10 på kvällen då kom dom, det stod skit mycke folk utanför dörren vart dom skulle komma, så jag stod bakom carita så dom itne skulle se mej. så kom de en massa åsså såg jag hilda å hon hade sett carita så då kollade hon bak på felicia så sprang jag fram och kramade henne å hon typ ba kollade helt konstigt å sen bah LIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINNNNNNNNN!!!!!!!!!!! bah skrek hon åsså kramades vi åsså sprang ja te felicia också å ba kramade henne åsså började vi alla 3 grina å ojojoj deras miner var helt oslagbara! dom blev verkligen jätteöverraskade! haha precis det jag ville också xD

sen där i sthlm åkte hilding hem, felicia fick halsfluss ochsov bara hela tiden och jag hade verkligen jättetråkigt haha jag satt typ å spelade kort med felicias mamma för hon tyckte så synd om mej när jag hade så tråkigt x) men sen annars har vi kört moppe och badat och solat och shoppat xD haha riktigt härligt, dessutom har dom typ köpt titanic :O haha ;)

hemvägen var jobbig, vi åkte bil. utan ac! men det tog bara 12 timmar men det gick väl bra ändå x)
btw jag är riktigt elak i sömnen :O jag hade typ... dunkat mitt huve i felicias på natten, sen hade jag trängt ut henne ur sängen så hon nästan ramlade ner på golvet och så snackar jag skitmycke i sömnen :O och då är jaginte så speciellt glad :S haha lite synd om felicia som får sova med mej xD

PUUUUUUUUUSS

btw jag ahr typ itne fotat ett smäck...


Kommentarer
Postat av: felicia

haha, ojoj linn xD älskardig gumman <3

2009-07-20 @ 22:44:53

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0