nå kan man konsten att göra bort sig...

bio idag med fellan, bell och natta. harry potter!!! och den sög ganska mycke...
och jaa vem gör bort sig om inte jag? eller för fellan vare skämmigt x) först skrämde jag bell så hon blev skiträdd då började jag asgarva å mitt asskratt är inte så jättevackert hiihi
sen så blev jag skiträdd och skrek, fast det var inte så skämmigt men de tyckte tydligen fellan hehe x)

och entill sak! ojojoj jag grinade nästan ihjäl mej av skratt! jag har beställt en tröja med en bild på alexander rybak, åsså fick man skriva en text, då sa fellan du borde skriva fairytale och en pil ner!  å texten är under bilden HAHA xD det är bara en sån kommentar som fellan lyckas säga x) do som inte fattar vad hon råkade mena är lite tröga...iaf så var det grymt roligt och jag höll på att skratta ihjäl mej x)


Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0