mitt hår går inte att tuppera!!! -.-

hehe nu lyssnar jag på nån norsk radiokanal (a) tänkte eftersom sverige aldrig kan ta fingrarna ur röven och spela fairytale nångång! men här spelar dom ju itne den hlr... fast jag kanske bara har fel kanal... men de finns ju miljoner! usch,

och äre inte nån som har fairytale eller funny little world på datan? eller iaf som kan ladda ner låtar? (A) för jag vill ha den på mobajlen och ingen har den och jag kan inte ladda ner :O

SNÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLLLA NÅN!

btw så håller jag på att DÖÖÖ jag har så jävla tråkigt! det finns inget att göra! joo jag ska träna men snart, men sen då efter det? seriöst jag har aldig varit såhär uttråkad! tror jag... och vi har ingen bra film, alexander rybak är inte med i nån film och det borde han! och ingen är i tjötti, vi har inge margarin så jag kan itne baka, jag har inge bensin i moppen, det är en spindel i toan!! seriöst det är alltid spindlar när jag är ensam hemma! fast den var minimal men ändå. vi har inget att äta, jag har huvudvärk och vi har ingen alvedon och jag är trött men kan itne sova! usch usch usch

aah nu kom jag på en grej! jag kan ju skriva en bok och bli miljonär! fast vad ska jag skriva om...

AAAAAAAAAAAAAAAAH FUNNY LITTLE WORLD ÄR PÅ RADION!!!!!!!!!
HAHA FAN VA FRÄNT!!:D :D

iaf så skriver jag om nåt haha nu blev jag glad :D hejdå
 

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0