Keane - We might as well be strangers

ganska härligt ändå, man kommer hem halv 11 och då har man redan tränat och är pigg å har hela dan kvar till annat skit som man måste hinna med, ja ska träna en gång till senare, de blir väl upp till bottis skulle jag väl tro, om inte mina ben känns osm spagetti som dom gör nu x) vi hade intervaller och spänst idag i en timme bara, annars hare varit 2 timmars pass hela veckan (y)

wiihue nu har mamma köpt en fläkt till mej så jag kan sova i mitt rum igen (y)  x)
seriöst jag har kört moppe typ 22 mil på 4 dagar -.- jag måste köra te träningarna för maami och paapi jobbar å annars hade jag itne kunnat träna me dom andra :O

hehe igår hade vi orientering å ja å jessica var på ett lag och ja... vi ägde verkligen på de (Y) vi hittade 4 kontroller på 2 timmar hahaha xD men efter det så har jag 11 myggbett på vaden! runt om på typ samma ställe! det ser fan helt sjukt ut!



åh nu måste jag hoppa i duschen, boooring !
och jag är typ sjuk :'( jag har jätte ont i halsen, är snorig och mina ögon gör ont :( fast mina päron vet inte om de (y) för då får jag nog itne träna ... men aja mot duschen!
pussssssssssss

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0