har man kul så har man ...


bilden säger väl allt...




idag har vi varit i gve me moppen, bensinen var på de röda så vi fick fan köra 25 km/h hela vägen xD det var lite sådär småskämmigt... vi köpte glass å riskakor, först skulle vi dit å sola men då såklart hade dom ju stängt :O ofta vi visste de x) men iaf i gve vare skitvarmt så vi tänkte att vi skulle fara hem å åka me jollen te holmen å bada, så fellan sprang bakom båten å knuffade där vart de är grunt då, sen hoppade jag oxå i å knuffade båten haha det var faktiskt jätte jobbigt :O

sen såg vi att det var nå folk på en annan ö, så då började vi simma till den å de var skitlångt :O och de var skitjobbigt men när vi kom stack dom :(  så då simmade vi tillbaka å rodde hem igen XD

haha intressant jag vet (Y)

imorrn ska jag å flisan käka godis, mumma! plus så kommer johanna hem på lördag tror jag då blire tjejkväll me hon å fellan å sen blire nog å sova på holmen, be there!

nu måste jag äta en muffins haha heejdå:D <3

Kommentarer
Postat av: j

jag kommer faktiskt imon bruden!

2009-07-31 @ 01:42:42

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0