frågor...

jag har insett att min senaste kyss: inte är nåt jag vill tänka på.
jag lyssnar på: fairytale just nu
jag pratar: inte så mycket med dom jag itne känner bra.
jag tycker om: att åka skidor
jag avskyr när folk: kollar ner på andra
min bästa vän är: Felicia paulusson
min fösta vän heter: jag kommer inte ihåg om min första vän var felicia eller linnéa eller therese...
kärlek är: inget för mej
när jag borstar tänderna: kollar jag mej i spegeln
när jag lagar mat: blir den alltid jättegod
jag tänder på: muskler (A)
det sexigaste yrket är: hmm... oj de finns nog många...
det är charmigt när: killar är lite blyga
jag är rädd för: spindlar och fiskar!
den värsta känslan är: rädsla :s
den bästa känslan är: när man åker skidor
jag är bäst på: att hitta fel på mej själv
jag är sämst på: att prata med dom jag itne känner
om jag var ett djur skulle jag vara: en elefant
jag kommer alltid att vara: blyg
det finaste som finns är: kärlek
i sommar: har jag sett min prins <3
sist jag grät var: igår när jag körde moppe
jag kan inte: vara sur på någon länge
jag kan: vara elak när jag sover
när jag vill tänka går jag: och lägger mej i min säng
när jag bakar så bakar jag: kladdkaka eller cupcakes x)
min mobiltelefon är: världens bästa <3
när jag vaknar på morgonen: ser jag ut som en zombie
innan jag går och lgger mej: lyssnar jag igenom rybaks skiva
just nu tänker jag på att: jag måste byta om och fara å träna
bebisar är: gulliga
idag har jag: väntat på pappsen hela dagen -.-
ikväll ska jag: vara med min älskling <3 (fellan)
imorgon kommer jag: säkert vara med fellan :D
jag vill verkligen: se alexander rybak igen
jag är mer: stark än du!

Kommentarer
Postat av: johanna

nå inte var man då med !

2009-07-30 @ 00:30:47
Postat av: linn

men jag umgicks inte med dej när jag var liten :( du umgicks ju me sanna -.- ;)

2009-07-30 @ 11:45:50

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0