ALEXANDER RYBAK <3333

i'm inloved with a fairytale

där i sthlm åkte vi båt till sthlm och skulle gå på grönan och kolla å allsång på skansen, mitt hjärta skulle dit!!!  för dom som är lite korkade i skallen är det alexander rybak, och dom som inte vet vem det är kan lika gärna skjuta sig själva... hehe

men iaf så for vi ju på grönan och insane var grymt rolig!!! verkligen rekomenderad, och frittfall tilt också! speciellt menat till dej johanna ;) du måste åka frittafll tilt!



MÅSTE LÄSAS, alltihopa !!!
när vi båda var spyless på att åka och mådde illa skulle vi åka en sista karusell, vilda musen, eftersom den är en klassiker som man måste åka varje år. när vi gick mot den vem ser jag inte om inte ALEXANDER RYBAK!!! så jag ba typ ropade ALEXANDER RYBAK! skithögt, ja tänkte inte på det så han ba stannade å kollade bak på mej, han den sötaste personen ever kollade in i mina ögon och log! och jag gick inte fram å kramade han! jag blev så paff så jag bara stod där. så gick han ganska snabbt igen, han hade bråttom å han gick me typ värsta tv-teamet ... sen efter det blev jag skitsur på mej själv! i vilda musen skrek jag ingenting för jag var så sur, jag som annars "skrek värst på grönan" som felicia sa, så satte vi oss på en bänk. jag med självmordstankar och seriöst jag nästan grinade för att jag blev så sur på mej själv :O

sen såg jag han IGEN!!! så ja ba sprang fram å ba kan jag få en kram? å han ba jaa men de är ju klart! åsså log han å kramade mej! IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIHHHHHHHHHH seriöst jag dog nästan!!! jag ska aldrig tvätta min tröja! jag svävade på moln och typ gick och log för mej själv x) haha

förresten efter gröna lund dagen kunde inte jag skrika normalt för min skrikröst var slut -.-

iaf sen dagen efter steg jag upp 6 å skulle fara å springa så helt plötsligt kom jag till skansen ingången så var det redan skitmycke kö! så ja ba kutade tillbaka till båten å väckte felicia så gjorde vi oss iordning, duschade å fikade sen gick vi å köade, seriöst vi var där halv 8 på morronen och sändningen börjar 20.00 så hehe, jag tycker grymt mycket om han för dom som itne fattar och jag hade kunnat köa en månad för att få se han igen x)

men kl 9 blev vi insläppta och vi kom ganska långt bak, och vi var ändå där skittidigt! så då kan ni ju tänka er va mycke folk de var. dom repade typ hela tiden så det var inte så tråkigt och skiit, när jag såg han!!! shiiitpommfritt! men han är MIN BARA MIN! :D

och jag måste ju bara säga tack till mitt andra hjärta felicia som köade med mej hela dan även fast hon inte ens tycker om han så speciellt mycket, tänka sig vad hon gör för mej, bara för att jag ska få se mitt hjärta <3



och alla i felicias stuga är nog lite less på mej huhu sorry, antingen pratade jag om rybak, lyssnade på hans låt, sjöng hans låtar eller visslade fairytale, om nån sa nåt om nån snygg nämnde jag dirr rybak hiihi (a)

han ska till grönan den 30 augusti jag jag ska tjata att jag får åka dit!!!:D

det var allt för mej, grattis till dom som orkade läsa om min lilla kärlekshistoria x)

pussssssssen till rybak :*




Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0