you can run but you can't hide!

just nu ser min blogg förjävlig ut, men jag har varken tid eller lust att fixa den så den får se ut såhär ett tag framöver. jag fattar ändå inte ett skit av alla koder å skit. äre bara jag som är dum eller äre där tjorvigt?

men iaf så har jag iten skrivit på länge, och tänker inte skriva på ett tag, det enda roliga med den här månaden är tävlingar. sen äre jättevarmt ute, seriöst det är januari, det ska vara 30 minus ute inte plusgrader! dessutom finns det typ inge snö.
 men iaf så skriver jag när det händer nåt roligt. kanske nästa månad.
hare tjingeling

dessutom kan jag itne lägga uppp nå bilder för det typ dampar sönder :O
PussPuss

Kommentarer
Postat av: johanna

DEN LILLA JÄVLA APA! DU TROR ATT DU BARA KAN HÄRMA SÅDÄR! ;o XD haha du måste isåfall säga att dom är mina ord! x)

2009-01-13 @ 15:19:59
Postat av: Andréa

Tjena :) Gillar du smink? Eller bara att läsa i allmänhet? Välkommen att kika in i min blogg :) Kommentarer uppskattas!!

2009-01-13 @ 15:38:20
URL: http://makeupartisten.blogg.se/

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0