rubriken på förra inlägget är johannas ord ;)

nöjd nu johanna?;)
men iaf så har jag tagit en låååååång break från att skriva men nu hade jag tönkr börja skriva igen, imorron äre tävling i storfors och dagen efter i hemmingsmark. i storfors äre skiathlon alltså att vi ska åka halva loppet, byta skidor till skate och sen åka resten, haha jag känner på mig att det kmr bli kaos! x)
men det blir ju kul iaf, dessutom får jag spana efter mr sööting x) hiihi

igår kom jag på en väldigt sorglig grej...
efter nian kommer troligen felicia flytta till luleå å eftersom dom har stängt lokala skidgymnasiet så måste ag oxå flytta å då vet jag inte vart jag tar vägen :S
jag och felicia har gått i samma skola hela livet, vi har känt varann hela livet. när vi har börjat ny skola har vi alltid haft varandra tills man har lärt känna andra. jag är inte så speciellt pratsam mot dom jag inte känner... så nu har vi bara 1 ½ år kvar tillsammans innan vi skiljs åt. hur ska vi klara oss?  hur ska jag klara mig? det kommer inte gå utan dej felicia, du är luften jag andas, alltså helt omöjlig att leva utan.

nomy - hold your head up high


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommmer sakna dig mest hjärtat! <3



2009-01-24 @ 09:20:42
Postat av: johanna

haha vaafan det var ett skämt ju ! x) men anyway livet är hårt om nån vet det så är det jag och jag finns här! ;'*

2009-01-24 @ 11:53:32
URL: http://jjjohaanna.blogg.se/

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0