fjello

igår drog jag, fellan å johanna till fjello fö at bara tare lugnt å mysa.
vårt första problem blev direkt hur vi skulle få plats på fellan br 250 tre pers plus tre ryggsäckar. så då började fantasin flöda, vi tog en bob, en massa spännband och började knyta fast ryggsäckarna. senskulle vi sätta ss på skotern en satt baklänges å kollade så boben inte ramlade och den som satt längst bak hade typ benen på den som satt imitten. haha roligt såg det då ut iaf! tur att det var å mörkt ute.

när vi kom fram tog vi fram nyckeln och började göra eld, det var 9 minus där inne och förjävligt kallt, men eftersom proffslinn gjorde eld fick vi upp värmen ganska snabbt hahaha! vi grillade korv, pratade å lyssnade på musik. när vi skulle sova ställde vi klockan varje timme för att fylla på ved, när det var in tur öppnade jagden där luckan så vare typ en sån där pinne mot luckan så den ramlade och det flög glöd överallt ojojoj det höll nästan på att gå dåligt. felicia höll oxå på att bränna upp några plastmuggar när hon tappade dom mot ett ljus.

under natten så har fellan snckat skit mycket i sömnen, fast hon kollar på en så man tror verkligen att hon är vaken! haha x), madrassen hade farit iväg ( vi delade säng) så då fick jag sova på trä och det var jätte hprt så då hoppade jag in mot henne å sa ba jag orkar inte sova på det där hårda å hon ba : men jag sover ju bara! å när allt glöd for ut sa jag de till henne å hon ba ojjdå å typ kröp å kollade sen gick hon å la sig igen! hahaha

nå japaner ringde till johanna mitt i natten å ba hallooo halloo hahaha

Nu: duscha
Sen: umgås med fellan å johanna
Imorron: tävling i arvidsjaur

PussPUss

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0